Darbinieku laika uzskaites sistēma
Precīzs, drošs un efektīvs darba laika
uzskaites risinājums.
Mūsdienīga darba laika uzskaites sistēma ikvienā uzņēmumā
Ražotnēs
Noliktavās
Birojos
Mācību iestādēs
Muzejos
Darbinieku laika uzskaites sistēma
- Elektroniska darba laika uzskaites sistēma nodrošina precīzu laika uzskaiti, augstu datu drošību, ietaupītu laiku un būtiski atvieglo darba laika kontroles procesus uzņēmumā.
- Darba laika uzskaites sistēmu var apvienot ar durvju atvēršanas sensoriem, kas līdztekus laika uzskaitei atļauj vai liedz darbiniekiem, viesiem vai apmeklētājiem piekļūt atsevišķām telpām vai zonām uzņēmumā.
- InPass piedāvātā sistēma ļauj vienkārši un ātri pievienot jaunas personas, kuru identifikācija notiek, izmantojot personalizētas NFC vai RFID kartes, žetonus, uzlīmes vai pirkstu nospiedumus.
Galvenās darbinieku laika uzskaites sistēmas iespējas
Izmaksas
Ieviešana
0 €
Sistēma tiek ieviesta par brīvu. Visas ierīces mēs Jums nodosim lietošanā, tādējādi Jums tās nebūs jāiegādājas.
Izmantošana
99 € /mēn
Mēs izveidosim personalizētu piedāvājumu tieši Jums, jo ikmēneša izmaksas ir atkarīgas no Jums vajadzīgā risinājuma.
Papildu izmaksas
Papildu izmaksas var būt saistītas ar
Jums nepieciešamo NFC karšu skaitu, to apdrukas veidu u.c., kā arī citos
specifiskos gadījumos.
Vai gribat uzzināt, cik InPass risinājums izmaksās
Jūsu uzņēmumam?
Sazinieties ar mums, lai iegūtu cenas piedāvājumu, vai piesakieties bezmaksas konsultācijai, lai iegūtu plašāku informāciju un provizorisku cenas piedāvājumu vienlaikus!
Sazinieties ar mums, lai iegūtu cenas piedāvājumu, vai piesakieties bezmaksas konsultācijai, lai iegūtu plašāku informāciju un provizorisku cenas piedāvājumu vienlaikus!
Jūsu uzņēmuma ieguvumi
Sistēmas darbības pamatprincipi
un iespējas
Darbinieku un
viesu reģistrācija
Uzņēmuma darbinieki vai viesi reģistrējas, izmantojot InPass ierīci vai viedtālruni ar Android InPass lietotni. Personu identificēšana notiek, izmantojot individuālo karti, uzlīmi, žetonu vai pirkstu nospiedumus.
Durvju atvēršana
Šī sistēma bieži tiek izmantota arī durvju atvēršanai, kad darbiniekiem un/vai viesiem tiek piešķirtas atšķirīgu līmeņu piekļuves dažādām telpām/zonām uzņēmumā.
Papildu iespējas
InPass darba laika uzskaites sistēma pieļauj ne tikai darbinieku darba laika reģistrēšanu,
bet arī dažādu uzdevumu pievienošanu un reģistrēšanu, kā arī citas iespējas, kas ļauj iegūt
precīzus datus par katra darbinieka
veikumu un efektivitāti.
Datu apstrāde un datu uzkrāšana bezsaistē
Visi dati tiek uzkrāti un pārsūtīti uz InPass portālu. Datu uzkrāšana notiek arī tad, ja ir zudis interneta savienojums. Šādos gadījumos dati uz InPass portālu tiek nosūtīti, tiklīdz interneta savienojums ir atjaunots.
Datu analīze InPass portālā
Viena vai vairākas atbildīgās personas administrē uzņēmuma kontu InPass portālā. Tas piedāvā plašas filtrēšanas, grupēšanas un citas iespējas, kā arī vienkāršu un ātru jaunu darbinieku vai uzņēmuma viesu reģistrēšanu.
Iespēja eksportēt datus uz
ERP sistēmu
Visus InPass portālā uzkrātos datus ir iespējams eksportēt uz citām programmām un sistēmām. Lai to izdarītu, Jums atliek vien pieprasīt no mums API.